110227


Hej på er!

Helgen har varit händelserik.

i fredags åkte jag till Lisa för att förfesta lite innan vi skulle ut, men blev övertalad av en jobbarkompis att komma till honom innan utgången. Så efter en taxiresa som slutade med en omväg hamnade vi tillslut hos Fredrik. Några timmar senare gick vi ner på stan och hamnade tillslut på kalas där vi tog några drinkar och dansade. Alex och jag tog en taxi hem under natten och var väl hemma runt kl 4.



Morgon efter sov vi länge och beställde sen pizza, fick sms av Jossa och bestämde att äta middag med henne på stan under kvällen. Efter en god middag på Rififi tog vi bussen till Gränby centrum och mötte upp Lisa och Linnéa. Tillslut kom vi hem till Lisas nya hem i Nyby, vi satte oss vid tvn och det vart vi sittandes hela kvällen med vin och massa annat gott. Kom hem kl 1 och somnade efter ett snabbt tvtittande.

Vaknade halv 10 imorse och slog på tvn, halv 1 vaknade Alex och då blev det frukost. Magen hade då skrikit efter mat ett antal timmar. Mamma kom sen och hämtade mig och senare kom Frida och Jocke hit för att grilla korv(japp, tredje gången den här veckan).

Men nu ska jag hoppa in i duschen och sen får vi se vad som händer. Kanske somnar eftersom jag är så otroligt trött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0